استقرار و راه اندازی هفت شرکت دانش بنیان در باغ موقوفی کرج

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اهمیت شرکت های دانش بنیان با هدف تجاری سازی و ورود به بازار گفت: هفت شرکت دانش بنیان با هدف تجاری سازی و ورود به بازار تولید در موقوفه باغ عقیق راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام سید مهدی خاموشی» طی سفر یکروزه سه شنبه 24 تیر به استان البرز با همراهی نماینده ولی فقیه در البرز از باغ موقوفه عقیق بازدید به عمل آورد و از استقرار شرکت های دانش بنیان با هدف تجاری سازی و ورود به بازار در این موقوفه خبر داد.

 

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور افزود: تولیدات با رویکرد دانش بومی و برحسب نیازها اصلی محصولات داخلی یکی از برنامه هایی این که با استفاده از ظرفیت موقوفه باغ عقیق محقق می شود.

 

وی با اشاره به اینکه استقرار شرکت های دانش بنیان در این موقوفه می تواند زمینه رشد موقوفات با محوریت تولید محور را ارتقاء دهند عنوان کرد: وزارت علوم و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری نیز از این جریان حمایت می کند.

 

وی ادامه داد: انتظار می رود در این مجموعه باغ عقیق شاهد استقرار هفت شرکت دانش بنیان باشیم که تا به امروز 2 شرکت در باغ عقیق مستقر شده اند.

 

حجت الاسلام خاموشی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع تعیین تکلیف موقوفه حاجی ترخانی در منطقه گلشهر ویلا کرج اشاره کرد و گفت: مذاکراتی با ستاد اجرایی فرمان امام راحل در رابطه به زمین های موقوفه این منطقه انجام شده است که به زودی راه حل و تدابیری که اتخاذ شده است اعلام می گردد.

 

 

کد خبر 949309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha