امداد هوایی یکی از نیازهای ضروری استان یزد

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی یکی از نیازهای ضروری استان یزد را امداد هوایی اعلام و بر لزوم برنامه‌ریزی برای رفع مشکل آماده‌سازی آن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمد صالح جوکار» در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به‌ضرورت تقویت امداد هوایی هلال‌احمر در استان یزد گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که ظرفیت‌های موجود یزد در اختیار امداد هوایی هلال‌احمر قرار گیرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح کشور اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه این پایگاه‌ها در سطح جاده‌ها و بافاصله زیاد از شهرها حضور دارند، نیاز است تا برای تقویت و تجهیز آن‌ها تلاش شود.

وی بحث امداد هوایی را یکی از نیاز ضروری استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بحث امداد هوایی در استان، نیاز است که به شکلی دنبال شود تا مشکلات آن رفع و بتوانیم به سهولت در زمان‌های لازم از آن‌ها استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه داروخانه‌های هلال‌احمر به‌عنوان آخرین پناهگاه مردم برای دریافت داروهای کمیاب است افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم بتوانند تمام داروهای موردنیازشان را در این داروخانه‌ها دریافت کنند.

جوکار عنوان کرد: درعین‌حالی که مردم مشکلات عدیده دارند، نباید رنج کمبود دارو نیز به آن اضافه شود به همین دلیل نیاز به برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی این داروها و تسهیل برای دریافت آن است.

کد خبر 949325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha