۱۴۰۰ واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

در آیینی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی محرومان در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» امروز(سه شنبه 24 تیر) در آیین بهره برداری از یک هزار و 400 واحد مسکن محرومان در روستای شمس آباد گفت: همزمان با افتتاح این واحدها یک هزار واحد نیز کلنگ زنی شد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: افتتاح این طرح از مصوبات سفر سال گذشته رئیس برنامه و بودجه به استان بود که یک هزار و 400 واحد مسکن محرومان در آن سفر کلنگ زنی شد و امروز به بهره برداری رسید.

 

عباسی با تأکید بر اینکه این تعداد واحد مسکن روستایی در 350 روستای چهارمحال و بختیاری افتتاح شد، اظهار کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد، مددجویان بهزیستی و روستاییان کم درآمد در اولویت واگذاری این واحدها هستند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «علیرضا تابش» با اشاره به بازسازی بیش از 50 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل های سال گذشته در کشور، گفت: این طرح پس از اتمام توسط رئیس‌جمهور به بهره برداری می رسد.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طرح اقدام ملی مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: با واگذاری زمین به ساکنان شهرهای زیر 25 هزار نفر این طرح با سرعت بیشتری پیش می رود.

 

کد خبر 949348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha