فوت ۵۰ بیمار کرونایی در ۴۸ ساعت گذشته در کرج/ تخت های نقاهتگاهی راه اندازی می شود

شهبازی با اعلام خبر فوت ۵۰ نفر بیمار کرونایی در ۴۸ ساعت گذشته در کرج گفت: تخت های نقاهتگاهی ویژه بیماران کرونایی در البرز راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشستی که سه شنبه 24 تیر در قالب ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس برگزار شد با اعلام خبر فوت 50 نفر بیمار کرونایی در کرج در 48 ساعت اخیر گفت: فعالیت دستگاه های نظارتی بر مسئله توزیع و فروش دارو و اقلام بهداشتی قابل قبول نیست.

 

استاندار البرز افزود: متولیان و مسئولانی که در حوزه مبارزه با بیماری کرونا کم کاری انجام می دهند مورد پیگیری قضائی قرار خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت متولیان و مسئولان امر در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مطرح کرد: نخستین اولویت ما سلامت مردم است به همین منظور آموزش ارگان ها و اداره ها در خصوص این امر اهمیت اساسی دارد.

 

شهبازی با بیان اینکه آمار دریافتی نشان می دهد روز یکشنبه هفته جاری هزار و 83 نفر همچنین روز دوشنبه 800 نفر به دلیل ابتلا به کرونا مراجعه کننده داشته ایم بر ضرورت توجه بیشتر رعایت قوانین بهداشتی تأکید کرد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به نبود انسولین طی بازدید سرزده ای که امروز از داروخانه ها انجام شد چیزی اعلام نکرده بود. همچنین با وجود بزرگترین کارخانه تولید ماسک در اشتهارد بازهم داروخانه ها قیمت مصوب ماسک را ارائه نمی کردند.

 

عالی ترین مقام دولت در البرز توضیح داد: با وجود اعلام محدودیت ها بازهم شاهد این هستیم که سینماها و باغ موزه ها فعال هستند؟!!! هلال احمر استان البرز در قالب همکاری با علوم پزشکی وارد عمل شود و در خصوص راه اندازی تخت های نقاهتگاهی در کوتاهترین زمان اقدام کند.

 

 

کد خبر 949351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha