ابتلای کودک ۱۱ ماهه به کرونا در آران و بیدگل تایید شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از ابتلای کودک ۱۱ ماهه به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

«اعظم باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نتایج آزمایش ‌های انجام شده بر روی یک کودک ۱۱ ماهه آران و بیدگلی ابتلای او به ویروس کوئید ۱۹ را تایید کرد. 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه این نخستین مورد تایید ابتلای یک کودک خردسال به کرونا در این شهرستان است، افزود: ابتلای این کودک به بیماری کرونا می تواند ناشی از حضور اعضای خانواده کودک در مراکز پرخطر و انتقال ویروس به نوزاد باشد.

 

باقری افزود: ویروس ناشناخته کرونا می تواند هر فردی را در هر سنی مبتلا کند و با توجه به تماس بیشتری که کودکان با محیط اطراف و اجسام دارند، خانواده ها باید از آنان مراقبت بهداشتی بیشتری داشته باشند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل بر لزوم توجه بیشتر مردم به اصول بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: مردم اگر اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند بیماری کرونا آنها را غافلگیر می‌کند و این بیماری بسیار خطرناک است. 

 

باقری خاطر نشان کرد: افرادی که بیمار هستند باید هنگام سرفه یا عطسه با یک دستمال یا آرنج خمیده، دهان و بینی خود را بپوشانند و بلافاصله به یکی از مراکز درمانی مراجعه کنند./

کد خبر 949381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha