۶۴ مدرسه توسط خیرین گیلان در دست ساخت است

یعقوبی با بیان اینکه تا کنون ۳۲۴ مدرسه توسط جمعم خیرین مدرسه‌ساز در گیلان احداث شده است گفت: ۶۴ مدرسه توسط خیرین گیلان در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «بهمن یعقوبی» صبح امروز(چهارشنبه، 25تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم متعهد ایران به نتیجه رسیدند که مشکلات جامعه را شناسایی کنند.

 

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان با بیان اینکه طبق شناسایی مردم، بیشترین و زیباترین کاری که می‌تواند مشکلات را حل کند آموزش و پرورش است افزود: نقش آموزش و پرورش در جامع حیاتی است.

 

وی با بیان اینکه در سال 77 مجمع خیرین مدرسه‌ساز تشکیل شد گفت: از سال 77 این مجمع در گیلان هم تشکیل شد و یک مجمع بی‌مثال دارد و گیلان جزء استان‌های برتر کشور است که تا کنون هیچ سازمان و نهادی نتوانسته انتقاد و ایرادی نسبت به این مجمع داشته باشد.

 

یعقوبی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان اهل مشورت هستند تصریح کرد: 324 مدرسه در استان گیلان توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است.

 

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان با بیان اینکه 64 مدرسه توسط خیرین گیلان در دست ساخت است خاطرنشان کرد: همت مردم سبب شده که همه کارها به نحو احسن انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدرسه سازی جهادی است در راه خدا که با راه انداری مجمع خیرین مدرسه ساز، ساخت مدارس رشد بیشتری خواهد گرفت اظهار کرد: متاسفانه مجمع خیرین مدرسه‌ساز پس از پنج بار جلسه هنوز هم در شهرستان تشکیل نشده است.

 

یعقوبی با بیان اینکه باید لیست خیرینی که به مدارس کمک می‌کنند تهیه و از آنها در برنامه‌ای دعوت شود افزود: هرگونه هزینه‌ای که توسط خیرین برای مدارس انجام می‎‌شود باید با هماهنگی آموزش و پرورش باشد.

 

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان با بیان اینکه تقویت فرهنگ نیکوکاری و مدرسه‌سازی، سبب ایجاد آرامش در جامعه و خانواده می‌شود گفت: مردم ما بزرگوار و سرباز انقلاب هستند و هر زمانی که نیاز به حضورشان باشد، حضور پررنگ دارند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم با اشتیاق در طرح آجر به آجر شرکت می‌کنند تصریح کرد: با تلاش مسئولان قطعا طرح آجر به آجر موفق عمل می‌کند و فقط همت مسئولان را می‌طلبد.

 

 

 

کد خبر 949495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha