ارایه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی نیازمندان

سرلک گفت: ارایه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی مشکلات نیازمندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فریدون سرلک» با اشاره به اینکه طی سه ماهه امسال تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت به ۷۵۲ مددجوی استان ارایه شده است، در جمع خبرنگاران گفت: این تسهیلات با اعتبار چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان بوده است.

 

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی افزود: بخشی ازپرداخت تسهیلات کمیته امداد از منابع صندوق امداد ولایت است.

 

وی با بیان اینکه از این مبلغ تسهیلات پرداخت شده ۴۷ مورد تسهیلات ودیعه مسکن با اعتبار ۳۶۴ میلیون تومان بوده است، ادامه داد: ۸۵ مورد نیز ساخت مسکن با اعتبار۴۲۱ میلیون تومان بوده است.

 

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه ۳۸ مورد نیز تسهیلات اشتغال و خودکفایی با اعتباربیش از یک میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: ۵۲۵ مورد نیز تسهیلات کارگشایی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۵۷ مورد از وجوه اداره شده (بنیاد علوی) با اعتبار ۲۸۲ میلیون تومان بوده است.

 

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی همچنین ادامه داد: از منابع بانک مهر ایران نیز ۵۸۶ فقره وام در قالب تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن، تسهیلات خودکفایی و اشتغال، تسهیلات حمایتی با اعتبار سه میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

 

سرلک ضمن تقدیر از مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی که در این بانک سپرده گذاری کردند گفت: از خیران و نیکوکاران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت دعوت می شود تا با همکاری خیران و افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آن‌ها در صندوق امداد ولایت بتوانیم تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کنیم.

کد خبر 949542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha