رشادت‌های شهدای خان‌طومان با نگارش یک کتاب معرفی نمی‌شود

سبک ملک بابیان اینکه بعد از حماسه عاشورا، حماسه خان طومان اتفاق بزرگی است که تأثیر آن در همیشه تاریخ باقی خواهد ماند، گفت: رشادت‌های شهدا و رزمندگان خان‌طومان با نگارش یک کتاب معرفی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «بهرام سبک ملک» امروز (25 تیر) در مراسم رونمایی کتاب «مشتاق الحسین (ع)» روایت زندگی شهید مدافع حرم «حسین مشتاقی» به نویسندگی «زینب بابکی» که در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار شد، گفت: کسانی که متولی ثبت و درج خاطرات شهدا هستند اقدام مهمی درزمینهٔ گسترش فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌دهند.

 

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران بابیان اینکه به‌تازگی خوانش کتاب «مشتاق الحسین (ع)» را آغاز کردم، افزود: از نویسنده کتاب تشکر می‌کنم که نگارش کتاب را به‌خوبی شروع کرده است.

 

وی به رشادت‌های جوانان ایرانی در خان طومان سوریه اشاره کرد و خاطرنشان شد: بعد از حماسه عاشورا، حماسه خان طومان اتفاق بزرگی است که تأثیر آن در همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

سبک ملک بابیان اینکه از خان طومان می‌توان به تعداد تمام‌روزهای یک سال صحبت کرد، اظهار کرد: رشادت‌های شهدای خان‌طومان با نگارش یک کتاب معرفی نمی‌شود.

کد خبر 949717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha