جبران فقر فرهنگی با ایجاد موزه دفاع مقدس شیراز

کوشکی جهرمی گفت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در نقطه ای از شهر شیراز است که با ایجاد موزه دفاع مقدس فقر فرهنگی در این نقطه از شهر را به خوبی جبران خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (چهارشنبه 25 تیر) در جلسه هماهنگی زیباسازی و الحاقات اراضی مجاورت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس گفت: مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در نقطه ای  از شهر شیراز است که به همکاری دستگاه های فرهنگی استان و به ویژه شهرداری شیراز نیاز دارد و ایجاد موزه دفاع مقدس برای جبران فقر فرهنگی این نقطه از شهر نقش مطلوبی خواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: لازم است که در زمینه الحاق پارک «ولیعصر(عج)» به موزه دفاع مقدس نیز اقدامات تسریع کننده صورت بگیرد و شورا و شهرداری شیراز اقدامات لازم را به انجام برسانند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که با پیگیری های انجام شده برای تملک اراضی قسمت جنوبی و مغازه های قسمت شرقی مرکز فرهنگی دفاع مقدس، مشکل برای انجام این تملک رفع شود.

کوشکی تاکید کرد: زیباسازی در وردی از سمت شمال شرقی این مرکز فرهنگی که زیر پل کابلی و دیواره های اطراف را در برمی گیرد نیز قابل توجه است و باید پیگیری آن تداوم یابد.

گفتنی است این جلسه با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، شهردار منطقه 2 شیراز و کارشناسان املاک شهرداری شیراز برگزار شد.

کد خبر 949731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha