آغاز برنامه های اوقات فراغت کانون صالحین آستارا در تابستان ۹۹

قهرمانی از آغاز برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا در تابستان ۹۹ خبر داد.

«حسین قهرمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: برنامه های تابستانی کانون فرهنگی و هنری صالحین آستارا با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و با شعار «شادی، آموزش و معنویت در سایه مساجد» آغاز شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت با توجه به شیوع کرونا ویروس با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، افزود: در برگزاری کلاس های اوقات فراغت پایگاه بسیج شهید شاپور آهنی و هیئت امنای مسجد مشارکت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس های اوقات فراغت تابستانی در سه محور دینی و فرهنگی، ورزشی و تفریحی و علمی و آموزشی برگزار می شود، تصریح کرد: کلاس های آموزشی و برنامه های پیش بینی شده برای ایام تابستان زیر نظر اساتید مجرب برگزار می شود.

 

قهرمانی گفت: برنامه های دینی و فرهنگی شامل کلاس های قرآن، عقاید، احکام و حلقات صالحین، برنامه های ورزشی و تفریحی شامل اردو، فوتبال، کوهنوردی و ... و برنامه های علمی و آموزشی شامل آموزش زبان، خوشنویسی و آموزش نظامی است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) بندر آستارا، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام برای شرکت در کلاس ها می توانند همه روزه به کانون فرهنگی و هنری صالحین و یا پایگاه بسیج شهید شاپور آهنی واقع در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر آستارا مراجعه کنند.

کد خبر 949821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha