آبرسانی  از سد جگین به یک شهر و ۸ روستا در بشاگرد آغاز شد

جانبازی با حضور در شهرستان بشاگرد وبه صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور عملیات آب رسانی از سد جگین به یک شهر و هشت روستا در بشاگرد را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان بشاگرد، همزمان با بهره برداری از طراحی ملی در حوزه آب در استان هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور آغاز شد، « حمید رضا جانبازی »، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در شهرستان بشاگرد حاضر و عملیات انتقال و آبرسانی از سد جگین به شهرستان بشاگرد را آغاز کرد.

 

وی گفت: این پروژه با عنایت مقام معظم رهبری در مراحل ابتدا کار آغاز شد و توسط دولت تامین اعتبار لازم انجام شد تا امروز با بهره برداری از آن مردم شهرستان بشاگرد از این ظرفیت بهره مند شوند.

 

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: به جهت تراکم  کم جمعیتی که  در این شهرستان وجود دارد اجرای طرمه ای  زیربنایی بسیار سخت است وبا توجه به صعب العبور بودن منطقه این پروژه در چندین نقطه ایستگاه پمپاژ زده شده که ۹۰۰ متر اختلاف ارتفاع دارد.

 

وی افزود: ما این قول را خواهیم داد که بزودی  روستاهای بیشتری از آب شرب این خط انتقال بهره مند شوند وبا رسیدن به ظرفیت کامل این پروژه وزارت نیرو در صدد است تا کیفیت این سد را به مردم این منطقه برساند که سبب توسعه این منطقه خواهد بود.

 

جانبازی عنوان کرد: در فاز اول این پروژه یک شهر و هشت روستا از آب شرب بهره مند شده اند وبا برنامه ریزی های انجام شده تعداد بیشتری از روستاها از این ظرفیت برخوردار خواهند شد.

 

 

 

 

کد خبر 949904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha