۱۱۰ روز با «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد

پیرسبزی گفت: رویداد بین المللی «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

«محمدعلی پیرسبزی» با اشاره به برگزاری رویداد بین المللی «روح مقاومت» در استان کهگیلویه و بویراحمد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور این رویداد را با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و با تکیه بر 110 روز روایت مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از «دیروز تا امروز» برگزار می کند.
 

دبیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح فراخوان بین ‌المللی «روح مقاومت» در بخش ملی شامل حوزه های امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهدا و قرآن و عترت برگزار می شود.

 

وی به بخش بین‌ الملل این رویداد اشاره کرد و گفت: این بخش در زمینه های وصیت نامه امام خمینی (رضوان الله علیه)، سرداران شهید سلیمانی و عماد مغنیه برگزار می شود.

 

پیرسبزی مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ شهریور ماه امسال دانست و ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری می توانند آثار خود را در قالب فیلم، عکس نوشته، صوت و کلیپ با محورهای اعلام شده در سایت «بچه‌ های مسجد بارگذاری کنند.

 

دبیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رویداد بین ‌المللی «روح مقاومت» امسال مصادف با سالروز ارتحال امام راحل عظیم الشان آغاز شده و به مدت 110 روز تا 31 شهریورماه، همزمان با چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

کد خبر 949925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha