سیستان و بلوچستان ۲و نیم درصد از سهم تجارت کشور را به خود اختصاص داده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در دستور کار مدیریت جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گیرد، گفت: سیستان و بلوچستان ۲ و نیم درصد از سهم تجارت کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «ماندانا زنگنه» در آیین معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: صنعت 37درصد اشتغال و 14 درصد ارزش افزوده را برای استان به دنبال داشته است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: نگاه دولت و وزارت صمت به سیستان و بلوچستان ویژه و  ممتاز است به طوری که اقدامات تحسین برانگیزی در حوزه بندر، ریل گذاری، گاز و مطالعات معدنی برای مردم انجام داده و می دهد.

 

زنگنه با اشاره به اینکه با شناخت از ظرفیت و مزیت های استان به سمت تعالی و پیشرفت آن گام برداریم، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان منابع انسانی بالقوه ای دارد که اگر ظرفیت آنها به خوبی شناخته شود می تواند استان را به جلو پیش ببرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: توجه به بخش خصوصی و ایجاد مشوق ها برای فعالیت آنها و جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی امر بسیار مهمی است که باید در دستور کار مدیریت جدید سازمان صمت استان قرار گیرد.

 

گفتنی است در این مراسم طی حکمی که با امضای سرپرست وزارت صمت مزین شده بود داود شهرکی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان معرفی گردید.

کد خبر 949937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha