مردمی بودن و احترام به نقش موثر اعضا در تصمیم گیری های مدیریتی جمعیت هلال احمر موثر است

درویشی گفت: مردمی بودن و احترام به نقش موثر اعضا و داوطلبان و به ویژه چهره های شاخص اجتماعی در فرآیند تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های مدیریتی جمعیت هلال احمر موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (پنج شنبه 26 تیر) در مرحله دوم انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: پیام بزرگ انتخابات مجامع در جمعیت هلال احمر، مردمی بودن این نهاد و احترام به نقش موثر اعضا و داوطلبان و به ویژه چهره های شاخص اجتماعی در فرآیند تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های مدیریتی این جمعیت موثر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به ماده هفت اساسنامه جمعیت هلال احمر، مجمع استان، هیئت مدیره، بازرس یا بازرسان، مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان به عنوان یکی از سه رکن جمعیت بیان کرد: شوراهای اجرایی در سطح شهرستان ها، هیئت های مدیره در سطح استان ها و شورای عالی در سطح ملی، نماد واقعی مردمی بودن جمعیت هلال احمر هستند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر بدون بدنه مردمی و اعضا و داوطلبان خود به عنوان یک سرمایه اجتماعی ارزشمن، در نیل به اهداف عام المنفعه و بشردوستانه و تحقق اهداف سازمانی خود ناکام است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس اعلام کرد: در مرحله نخست انتخابات مجامع این جمعیت که در 23 خرداد ماه برگزار شد از مجموع 14 هزار و 963 واجد شرایط رای، تعداد 4 هزار و 436 نفر در انتخابات شرکت کردند.

درویشی افزود: در مرحله نخست 127 نفر به عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی و بازرسان در مرحله شهرستانی انتخاب شدند که از این تعداد 39 نفر به عنوان اعضای مجمع استانی به مرحله استانی راه پیدا کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس بیان کرد: پیش از این از 39 عضو منتخب مجمع استانی، 6 نفر نامزد هیئت مدیره و چهار نفر نامزد بازرسی در مرحله دوم انتخابات شده بودند.

درویشی ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر فارس، چهار عضو اصلی هیئت مدیره و 2 عضو علی البدل و همچنین 2 بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل انتخاب شدند.

درویشی ضمن قدردانی از تلاش ها، زحمات و خدمات اعضای هیئت مدیره گذشته جمعیت هلال احمر فارس برای منتخبین جدید ترکیب هیئت مدیره و بازرسی جمعیت استان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر استان فارس با هدف انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان استانی در ساختمان شماره یک جمعیت استان برگزار شد.

کد خبر 949938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha