ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در رشت

نحوی نژاد از ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در رشت خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این واحدها تا پایان سال به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حسین نحوی نژاد امروز(پنج شنبه، ۲۶ تیر) در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهزیستی در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار کرد: حوزه بهزیستی دارای مطالبات ویژه ای است که امیدواریم در مجلس یازدهم بدان نگاه اساسی شود. 


مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه وحدت ایران در مقابله با بحران کرونا ویروس ستودنی است، گفت: در هیچ کجای دنیا چنین اتحاد و هم دلی بین دولت و ملت برقرار نیست. 


نحوی نژاد اذعان کرد: چهار هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی نیازمند در معرض خطر بیماری کرونا ویروس قرار داشتند و فوتی دراین حوزه نداشتیم. 

 

وی با اشاره به اینکه در بحران کرونا ویروس کادر درمان از فعالیت زیاد خسته بودند خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی بهزیستی گیلان سعی داشت که فشاری  بر کادر درمان نیفزاید و بسیاری از مشکلات و نیازهای را خود به همراه دیگر دستگاههای اجرای و خیرین حل کرد. 


مدیرکل بهزیستی گیلان ادامه داد: در این راستا هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین و ارگان ها به بهزیستی کمک شده است.‌


وی به مسکن مددجویان بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: برای احداث هر واحد مسکونی ۹۰ میلیون تومان نیاز است که سازمان۱۰ تا ۳۰ میلیون بلاعوض پرداخت می کند و مابقی از سوی  سازمان بسیج مستصعفین و خیرین و دیگر نهادها هزینه می شود. 


نحوی نژاد اظهارکرد: مشکل اساسی بهزیستی ساخت مسکن است که ۲۲۰ واحد مسکونی در رشت در دست ساخت است و برآورد هزینه ای این مجموع  ۲ میلیارد تومان شده است که پیش بینی می شود تا پایان امسال به اتمام برسد. 


 وی ادامه داد:  ودیعه مسکن، جهیزیه  نوعروسان و ...از دیگر مشکلاتی است که پیگیری می شود. 


مدیرکل بهزیستی گیلان تصریح کرد: در گیلان ۱۰ هزار نفر مستمری بگیر بهزیستی وجود دارد که ۲هزار و ۵۰۰ نفر مربوط به رشت است و مشکلات این گروه نیز در دست پیگیری است.

کد خبر 950001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha