رفع مشکلات معلولان در گرو بهره گیری  از مشارکت مردمی است

فتح اللهی با بیان اینکه خدمت به مردم فرصت عظیمی است گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان بهزیستی کوشا باشید و در حل مشکلات از مشارکت مردمی بهره گیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی فتح اللهی امروز( پنج شنبه، ۲۶ تیر) در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهزیستی در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار کرد: همه ما وظیفه خدمت رسانی به همنوع را داریم. 


فرماندار رشت با بیان اینکه بهزیستی مددجویان بسیاری را تحت پوشش قرار داده است گفت: فعالیت در این حوزه عشق و ایثار می خواهد، توجه به بهزیستی فقط نباید به هفته ای که به نام  آن نام گذاری شده است، ختم شود. 


وی  به دوران هشت سال دفاع مقدس، قبل و بعد از انقلاب اشاره و اذعان کرد: در این دوران عموم مردم ایران درس ایثار و فداکاری آموختند و در اکثر عرصه ها بنا به تجربه ای که به دست آورده اند برنامه هایی را اجرایی کرده اند.‌

 

فتح اللهی تصریح کرد: هر فعالیتی که با حضور مردم شکل گرفت، امنیت و پایداری آن بیشتر بود. 


فرماندار رشت به انتخابات و حضور حساس مردم در عرصه های مختلف از جمله بحران ها اشاره و خاطرنشان کرد: اگر به فعالیت های بهزیستی فقط نگاه دولتی شود در تحقق اهداف موفق نخواهیم بود. 


وی اضافه کرد: همه ما در عرصه های مختلف زندگی به یکدیگر نیازمندیم و کمک به همنوع از مقوله های مهمی است که در جامعه بیش از پیش بایستی نهادینه شود.


فتح اللهی با تاکید بر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش ارزنده ای در افزایش آگاهی مردم دارند گفت: اطلاع رسانی وسیع در جامعه وظیفه مسئولان در ارائه خدمات را سنگین تر کرده است، همه مسئولان با بهره گیری از مشارکت مردمی بایستی در ارائه خدمات رسانی مطلوب کوشا باشند. 

 

فرماندار رشت اظهار کرد: خدمت به مردم فرصت عظیمی است که نصیب ما مسئولان شده است و بایستی از این فرصت در راستای حل مشکلات و دغدغه های اقشار مختلف نهایت بهره گرفته شود.  


وی تصریح کرد: در راستای توانمندسازی مددجویان بهزیستی با بهره گیری از ظرفیت های موجود کوشا باشید و با روحیه مطالبه گری در این حوزه فعالیت  کنید.

کد خبر 950002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha