کنترل اضطراب کرونا با خدمات مشاوره رایگان ۱۴۸۰ بهزیستی

شاهی گفت: به منظور کنترل اضطراب مشاوران بهزیستی استان گلستان آماده ارائه خدمات به شهروندان گلستانی از طریق سرشماره ۱۴۸۰ هستند.

«ستار شاهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی از مردم دچار بیماری های اضطرابی از شیوع این ویروس شدند.

 

کارشناس پیشگیری بهزیستی گلستان ادامه داد: یکی از رسالت های بهزیستی پیشگیری از آسیب های روانی، اجتماعی و ارتقاء سلامت روان تمامی شهروندان است و در این خصوص خدمات مشاوره ارائه می کند.

 

شاهی یادآور شد: ویروس کرونا علاوه بر بیماری های جسمی باعث به وجود آمدن بیماری های روحی و اضطراب می شود و بسیاری از افراد از ابتلا خود و خانواده به این ویروس نگران هستند.

 

وی با بیان اینکه بهزیستی خدمات مشاوره ای از طریق مشاوره های حضوری و غیر حضوری و تلفنی ارائه می کند، تاکید کرد: اگر اتفاق بدی برای خانواده افتاده باشد می توانند از خدمات روانشناختی مشاوران ما بهره مند شوند.

 

کارشناس پیشگیری بهزیستی گلستان بیان کرد: بهزیستی با شماره 1480 با سه شعار دسترس آستان، خدمات تخصصی و رایگان در زمینه مشاوره های کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی، افسردگی و اضطراب و مشکلات زناشویی از ساعت 8 صبح تا 24 شب به شهروندان ارائه خدمات می کند.

 

 

کد خبر 950072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha