ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور مهمترین تکلیف مسئولان محسوب می شود

حجت الاسلام صفایی پور ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور، را به عنوان مهمترین تکلیف مسئولان عنوان کردوگفت: باید در این راستا اقدام جدی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،حجت الاسلام «قربانعلی صفایی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی، با تأکید بر اینکه رفع مشکلات معیشتی مهم‌ترین مطالبه مردم است گفت: کنترل قیمت‌ها و مهار گرانی نیازمند عزم جدی مسئولان است.

 

امام جمعه میامی با بیان اینکه مشکلات معیشتی به شدت مردم را تحت تأثیر قرار داده است اضافه کرد: مجموعه مسئولان در دولت، مجلس و سایر ارکان تصمیم‌ساز باید با اولویت به این مقوله بپردازند.

 

وی  در ادامه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره داشت واظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب راهگشای حل مشکلات معیشتی است و باید به آن عمل شود.

 

حجت الاسلام صفایی پور تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات کشور در بخش های مختلف باید با همدلی مجلس و دولت صورت پذیرد و با نقد سازنده و مشارکت همه جانبه در این راستا گام برداشته شود.

 

امام جمعه میامی با تأکید براینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند ادامه داد:عدالت ،عزت و حفظ مصالح ملی ،مبارزه با فساد ، تبعیض و توجه به حقوق مردم، از مهمترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

 

وی با توصیه به مسئولان کشور برای برخورد صادقانه با مردم  بیان کرد: مسئولان نظام آگاه باشند که مردم صبور ایران اسلامی همه مسائل مربوط به کشور را با تیزهوشی و هوشیاری دنبال می کنند و به همه امور آگاهی و اشراف کامل دارند.

 

حجت الاسلام صفایی پور با بیان اینکه کمک به محرومان با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید در اولویت قرار گیرد افزود: کمک بیشتر مردم به بهزیستی که متصدی مراقبت و حمایت از اقشار محروم و درمانده و نیازمند جامعه هستند یک ضرورت است.

 

امام جمعه میامی گفت: با مشارکت مردم و مسئولان و عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب بحران ها و توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد و سربلند و پیروز از مشکلات عبور خواهیم کرد.

 

وی در آستانه فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: ساده زیستی، محبت، تربیت فرزند و خوش‌رفتاری از شاخصه های زندگی این ۲ بزرگوار و الگوی بسیار مناسب برای جوانان است.

 

حجت الاسلام صفایی با اشاره به اهمیت ازدواج از دیدگاه اسلام و لزوم الگو قرار دادن حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در امر مقدس تشکیل خانواده اظهار داشت: ازدواج آسان و ساده زیستی در زندگی سبب تشویق جوانان به ازدواج می شود که والدین در این زمینه نقش مهمی دارند.

 

به گفته وی ازدواج امام علی (ع) با حضرت فاطمه (س) بهترین و مناسب ترین الگو برای خانواده های ایرانی است.

کد خبر 950092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha