پیوند بین دولت و مجلس امید و آبادانی را در کشور پمپاژ می کند

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس، امید آفرین توام با تقویت حس مسئولیت پذیری بود، گفت: پیوند بین دولت و مجلس امید و آبادانی را در کشور پمپاژ می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان زاهدان بیان داشت: مقام معظم رهبری، مجلس یازدهم را مجلس انقلابی توصیف کردند که باید نمایندگان آن به گونه ای عمل کنند که مورد رضایت مردم باشد زیرا که مردم با وجود شرایط سخت جامعه در انتخابات شرکت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم امید به نمایندگان مجلس دارند و امیدواریم مطالبات مردم را برآورده کنند تا یک مجلس کارآمد داشته باشیم.

 

محامی در ادامه به توصیه های مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس اشاره کرد و ادامه داد: مسائل مردم را به مسائل شخصی ترجیح دهید، به مسائل کلان کشور اولویت بدهید، تعامل و هم افزایی مجلس با قوای مجریه و قضائیه و در برخورد با قوای دیگر قانون و شریعت را رعایت کنیم، از مواردی بود که مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس توصیه کردند.

 

وی افزود: نمایندگان مجلس رهنمودهای مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند و در این مسیر حرکت کنند.

 

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس امید آفرین توام با مسئولیت آفرین بود، ادامه داد: دولت و مجلس با تعامل با یکدیگر فرصت سوء استفاده از اختلاف موجود را بگیرند.

 

 محامی در خاتمه گفت: بیش از هر زمان دیگر به کادرسازی در جبهه فرهنگی، مدیریت جامعه، سیاسی و مبارزه با ظلم و ستم جهانی نیاز داریم.

کد خبر 950095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha