برگزاری نماز جمعه در پاتاوه

نماز جمعه شهر پاتاوه با حضور نمازگزاران و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «ابراهیم چراغی» ظهر امروز (27 تیر ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پاتاوه به موضوع آثار اعتقاد به معاد در آیات و روایات اشاره کرد و گفت: مردم باید بدانند و با جان خود این موضوع را بفهمند که علم و آگاهی به معاد تاثیر مستقیم در رفتار و کردار افراد و جامعه دارد.

 

امام جمعه پاتاوه به تشریح و تفسیر آیات 12 و 13 سوره فرقان پرداخت و اظهار کرد: هنگامی که این آتش تکذیب کنندگان قیامت را از مکانی دور ببیند، صدای خشم آلودش را که با نفس زدن شدید همراه می شوند و هنگامی که در جای محدود و تنگی از آن افکنده شوند در حالی که در غل و زنجیر هستند در آنجا فریاد واویلای آنان بلند می شود و در آنجا فریاد مرگ خواهی سر می دهند.

 

وی یادآور شد: افرادی هستند که با شنیدن آیات قیامت به راه می آیند و بندگان صالح می شوند و با ورود به جلسات دینی، سخنرانی و شنیدن این آیات هدایت می شوند و به انسانیت می رسند و به خود می آیند و در درون خود صدای نیکویی احساس می کنند و به آرامش می رسند.

 

چراغی در بخش دیگری از خطبه ها 29 ذی القعده، سالروز شهادت امام جواد علیه السلام را تسلیت گفت و به نقل از آن امام همام، یادآور شد: «اعتماد به خدای تعالی بهاء هر چیز گران و به سوی هرچیز بلند نردبان است».

 

امام جمعه پاتاوه با اشاره به ارتباط تصویری نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، از لسان معظم له عنوان کرد: «مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار مردم است که باید مشکلات فراوان اقتصادی که در کشور وجود دارد را با شناختن اولویت ها و وضع قوانین درست در کوتاه مدت و بلند مدت مشکل اقتصادی کشور برطرف شود».

 

کد خبر 950097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha