تحریف تاریخ اسلام برای توجیه رابطه با رژیم صهیونیستی

«محمد ابراهیم الغبان» استاد دانشگاه ریاض مقاله ای تحت عنوان روابط پیامبر اسلام و یهودیان در مجله کشنر دانشگاه تل آویو منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نیوعرب، استادان دانشگاه عربستانی برای اولین بار مقالات خود را در مجلات چاپ شده در سرزمین های اشغالی منتشر می کنند. «محمد ابراهیم الغبان» استاد دانشگاه ریاض مقاله ای تحت عنوان روابط پیامبر اسلام و یهودیان در مجله کشنر دانشگاه تل آویو منتشر کرد.

 

رژیم صهیونیستی از سال های گذشته سعی در برقراری روابط عادی با کشورهای عربی و به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد. عربستان بارها در رسانه های خود اسرائیل را دشمن اسلام خطاب کرده است.

 

دانشگاه تل آویو در آخرین شماره مجله خود از چاپ مقالات بیشتری از استادان دانشگاهی در عربستان خبر داده است. به نظر می رسد عربستان در حال برقراری ارتباط در تمام زمینه ها با رژیم صهیونیستی است.

 

الغبان در مقاله خود نوشته است که این تفکر که پیامبر اسلام با یهودیان جنگ کرده است اشتباه است و چنین چیزی در تاریخ اسلام وجود نداشته است. عربستان برای توجیه روابط خود با رژیم صهیونیستی حتی سعی در تحریف تاریخ اسلام دارد.

 

یک استاد دانشگاه تل آویو به نام «رنان رین» نیز از این مقاله استقبال کرده است و آن را در جهت برقراری دوستی بین اسرائیل با رژیم های عربی عنوان کرد.

کد خبر 950133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha