سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند افتتاح شد

سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند صبح امروز (۲۸ تیر) با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سالن اسکواش بیرجند صبح امروز (۲۸ تیر) با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به بهره برداری رسید.

 

«حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه ساخت سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند با مساحت ۹۳۰ مترمربع از سال ۹۷ آغاز شده است، افزود: تاکنون برای احداث این پروژه پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ورزشی در شهرستان بیرجند جمعیتی ۲۲۰ هزار نفری از آن برخوردار خواهند شد و این سالن ظرفیت و قابلیت برگزاری مسابقات اسکواش در سطوح مختلف را داراست و از تجهیزات و فضای کافی برخوردار است.

 

عزیزی بیان کرد: با افتتاح نخستین سالن و کورت‌های استاندارد اسکواش در بیرجند، خراسان‌جنوبی به عنوان قطب ورزش اسکواش کشور تبدیل و زمینه میزبانی مسابقات قهرمانی ملی و بین‌المللی، جشنواره‌های استعدادیابی، دوره‌های آموزشی و کمپ تیم‌های ملی این رشته ورزشی نیز فراهم خواهد شد.

 

«علی غنی» رئیس هیات اسکواش خراسان‌ جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: در اسفندماه سال گذشته مقام اول کشور را کسب کردیم که نشان دهنده کار جهادی و تیمی بزرگی بود که انجام شد.

 

وی افزود: افتتاح این مجموعه ورزشی می تواند ورزش اسکواش را در بیرجند پیشرفت دهد.

 

 

 

 

کد خبر 950142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha