معنویت، باید سرلوحه تمام فعالیت ها باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر معنویت است و این مهم باید سرلوحه تمام فعالیت ها باشد و باید با تمام قدرت در این راه گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام حسین زحمتکش» صبح امروز (۲۸ تیر) در همایش بصیرتی کارکنان مجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) که در محل ستاد سپاه استان برگزار شد، با بیان اینکه باید معنویت را سرلوحه کار خود در مسیر اجرای برنامه های نمایندگی قرار دهیم، گفت: چرا که مقام معظم رهبری هم به صراحت از مجموعه سپاه معنویت را مطالبه کرده اند و ما هم باید در این راه به صورت کاملاً جدی پیگیر بوده و هیچ کوتاهی نباید کرد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: باید با  تمام قدرت در این راه گام برداشت و بحث معنویت باید سرلوحه همه کارهای ما باشد.

 

 

وی اظهارداشت: ما باید دلسوز و برادر هم باشیم، چرا که اگر ما بخواهیم اصول پاسداری را رعایت کنیم یکی از اساس های آن همین برادری ها و دوستی ها است و اگر نسبت به هم حسادت داشته باشیم، نمی توان گفت که ما یک پاسدار واقعی هستیم.

 

 

وی اضافه کرد: یک پاسدار واقعی باید به حدی از درجه معنویت برسد تا بتواند هم از مجموعه و هم از پاسداران صیانت کند و در این زمینه مجموعه نمایندگی باید نسبت به رسالت خود با تمام قدرت اقدام کند.

 

 

حجت الاسلام زحمتکش با تأکید بر اینکه پیرامون مطالبات رهبری باید همیشه در صف اول باشیم و در این راه هیچ کوتاهی نباید کرد، افزود: چرا که منویات مقام معظم رهبری چراغ راه ماست و مسیر ما بر اساس بیانات ایشان مشخص می شود و ما هم باید با استواری تمام در مسیر  پیگیری مطالبات رهبری گام برداریم.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: امیدواریم همیشه و در همه جا خداوند متعال به ما قدرت بدهد تا بتوانیم با تمام وجود و با تمام توان در راه انقلاب اسلامی گام های موثر و مفید برداشته و مدیون شهداء نشویم چرا که شهداء ناظر اعمال ما هستند و ما هرچه داریم از برکت خون این شهیدان است و اگر در این مسیر کوتاهی شود باید در قیامت پاسخگوی شهدا باشیم.

کد خبر 950190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha