خراسان جنوبی به کانون ورزش اسکواش در کشور تبدیل می شود

سلطانی‌فر گفت: خراسان جنوبی با افتتاح سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند به یکی از کانون‌های اسکواشی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مسعود سلطانی‌فر» صبح امروز (۲۸ تیر) در حاشیه آیین افتتاح سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سالن با به روزترین تجهیزات دنیا در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و در سفر امروز پروژه های ورزشی دیگری نیز در این استان افتتاح خواهد شد.

 

وزیر ورزش و جوانان و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر معین خراسان جنوبی گفت: این استان‌ در همه بخش‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، گردشگری و تجارت دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان است که باید با توجه به موقعیت مرزی خراسان جنوبی با کشور افغانستان از این ظرفیت‌های تجاری بهره‌مند شویم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در دستور کار است، بیان کرد: موانع و مسائل مرتبط با مشکلات اقتصادی استان بررسی خواهد شد و سپس نتایج آن در جلسه هیات دولت و ستاد مرکزی اقتصادی مقاومتی مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

 

سلطانی‌فر ادامه داد: امیدواریم با برطرف شدن موانع  اقتصادی بتوانیم در بخش تجارت شاهد رشد و شکوفایی این استان مرزی باشیم و همچنین در سایر بخش‌ها نیز مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

 

در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به خراسان ‌جنوبی ۱۳ پروژه ورزشی استان با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۴ مترمربع به بهره برداری می‌رسد. بازدید از چند پروژه و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای حضور جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر معین خراسان جنوبی در این استان است.

کد خبر 950204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha