دوره تربیت مدرس «ولایت فقیه» در المصطفی(ص) برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی پاسخ‌گویی به شبهات و تربیت مدرس ولایت فقیه با حضور جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی در سالن جلسات مجتمع آموزشی عالی علوم انسانی وابسته به جامعةالمصطفی(ص) العالمیة آغاز شد.

 

  خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، کارگاه تخصصی پاسخ‌گویی به شبهات و تربیت مدرس ولایت فقیه با حضور جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی در سالن جلسات مجتمع آموزشی عالی علوم انسانی وابسته به جامعةالمصطفی(ص) العالمیة آغاز شد. حجت‌الاسلام «محمد اسماعیلخانی»، مدیر اجرایی دوره تربیت مدرس «ولایت فقیه»، در آیین افتتاحیه این دوره اظهار کرد: با همکاری معاونت آموزش دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و معاونت سیاسی اجتماعی حوزه‌های علمیه، این دوره در سه مرحله عمومی، کارگاه تخصصی پاسخ به شبهات روز پیرامون ولایت فقیه و دوره تکمیلی برگزار خواهد شد که دوره عمومی به صورت مطالعاتی و دوره کارگاهی به مدت سه روز از امروز آغاز به کار کرده است.

 

وی افزود: این دوره کارگاهی ویژه اساتید، اعضای هیئت علمی و اساتید همکار در قالب دو گروه ۲۰ نفره در دو شیفت صبح و عصر مجموعاً برای هر گروه ۱۲ تا ۱۴ ساعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود که منتخبان و ممتازین این دوره همراه با سایر اساتید منتخب از حوزه‌های علمیه در دوره تکمیلی که تا اواخر تابستان در مشهد مقدس برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

 

مدیر گروه تربیت فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی(ص) العالمیة با بیان اینکه حجج اسلام مصطفی اسکندری و محمدجواد نوروزی از اساتید این دوره هستند، گفت: به شرکت‌کنندگان دوره تکمیلی مشهد مقدس، گواهی رسمی از سوی دبیرخانه خبرگان رهبری اعطا خواهد شد. این دوره برای اساتید برخی واحد‌های قم و نمایندگی اصفهان و آشتیان اجرا خواهد شد و ان‌شاءلله ثمرات عالی و تأثیرگذاری در پی خواهد داشت.

کد خبر 950228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha