جذب سرمایه‌گذاری‌ها در صدر برنامه‌های اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی باشد

حیدری، جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید داخلی و خارجی را موضوع مهمی خواند که باید در صدر برنامه‌های کاری مدیریت جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در کنار رسالت نظارتی این اداره کل در حوزه‌های مالی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج حیدری » در آئین معرفی سرپرست جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان که  با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی از جایگاه و اهمیت ویژه ای در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری برخوردار است.

 

وی، جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید داخلی و خارجی را موضوع مهمی خواند که باید در صدر برنامه‌های کاری مدیریت جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در کنار رسالت نظارتی این اداره کل در حوزه‌های مالی قرار گیرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ابراز داشت: هرمزگان از جایگاه ویژه ای در معادلات ملی و بین المللی در حوزه های مختلف به ویژه انرژی برخوردار است که نیازمند تقویت است.

 

حیدری گفت:  عملیاتی شدن تفاهم نامه های سرمایه گذاری همایش سرمایه گذاری سال ۹۸ استان در بخش های مختلف، اولویت کاری دیگری است که نیازمند توجه و اهتمام است.

 

وی همچنین بر تقویت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل امور سرمایه گذاران و جذب سرمایه گذاری های جدید تاکید کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: با تلاش ها و پیگیری های استاندار هرمزگان، اقدامات گسترده اقتصادی در شرق و غرب استان صورت پذیرفته است که زمینه ساز تحولات این مناطق خواهد شد.

 

حیدری اضافه کرد: با اجرای طرح های بزرگ انرژی در شرق استان هرمزگان، آینده درخشانی در انتظار این منطقه از استان خواهد بود.

 

در پایان این نشست، از زحمات محمد علی امانی زاده مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان قدردانی و هدایت الله خسروانی فر که پیش از این مسئولیت ذیحسابی استانداری را برعهده داشت به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

 

 

 

کد خبر 950242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha