همکاری رایگان ۱۴۵ وکیل و سه شعبه حل اختلاف با کمیته امداد فارس

بذر افشان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ وکیل و سه شعبه حل اختلاف در سراسر استان و به ‌صورت رایگان با کمیته امداد فارس همکاری دارند تا مشکلات حقوقی مددجویان در فارس برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذر افشان»، امروز (شنبه 28 تیر) از ارائه یک هزار و 467 مورد خدمت حقوقی به مددجویان استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: در سه ماهه ابتدای سال 99 با ارائه این تعداد خدمات حقوقی از مدجویان کمیته امداد فارس حمایت شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس افزود: هدف از ارائه خدمات حقوقی به این مددجویان، رفع مشکلات حقوقی، ارائه مشاوره و لایحه دفاعی، تنظیم و تدوین قرارداد، دادخواست و شکوائیه و ... بوده است.

وی اضافه کرد: در این میان برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح استان فارس نیز توسط اداره حقوقی کمیته امداد استان به انجام رسیده و بیشترین خدمات ارائه شده در این مدت، شامل بررسی وتنظیم قرارداد، پیگیری پرونده‌های دعاوی کیفری، حقوقی و خانواده و مشاوره حقوقی بوده است.

بدر افشان با اعلام همکاری شعب حل اختلاف و وکلا در فارس با کمیته امداد فارس عنوان کرد: در حال حاضر 145 وکیل و سه شعبه حل اختلاف در سراسر استان و به ‌صورت رایگان با کمیته امداد فارس همکاری دارند تا مشکلات حقوقی مددجویان در فارس برطرف شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس اعلام کرد: در سه ماهه اول امسال، 82 مشاوره حقوقی، 63 لایحه دفاعی،214 مورد تنظیم قرارداد، 56 دادخواست، 9 شکوائیه و ... به مددجویان استان ارائه شده است.

 

کد خبر 950263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha