مشکل قطعی مکرر آب در شهر چمران و شهرک بعثت باید رفع شود

حجت الاسلام عبادی با اشاره به قطعی مکرر آب در شهر چمران و شهرک بعثت گفت: پیشنهاد ما این است که برای حل این مشکل، تلمبه‌خانه و تصفیه‌خانه‌ای از محل شورای راهبردی صنایع پتروشیمی برای این منطقه احداث شود.

«حجت‌الاسلام جاسم عبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: متاسفانه معضل قطعی مکرر آب در شهر شهید چمران و شهرک بعثت باعث نارضایتی مردم شده و بنده موظف هستم این مشکل را به مسئولان شهرستان و متولیان امر برسانم تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 

امام جمعه شهر چمران افزود: در شرایط شیوع ویروس کرونا و گرمای بالای ۵۰ درجه هوا، این مشکل غیرقابل قبول است که مردم شهر چمران و شهرک بعثت تقریبا هر روز با این معظل روبه‌رو باشند.

 

وی تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که برای مردم شهر چمران و شهرک بعثت یک تلمبه‌خانه و تصفیه‌خانه‌ای راه‌اندازی شود تا مردم این منطقه با کمبود فشار آب مواجه نشوند.

 

حجت‌الاسلام عبادی یاد آور شد: برای ساخت تلمبه‌خانه و تصفیه‌خانه آب اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال نیاز است و با توجه به اینکه اغلب کارکنان این منطقه در صنایع پتروشیمی شاغل هستند پیشنهاد ما این است که اعتبار این پروژه از محل شورای راهبردی صنایع پتروشیمی تخصیص یابد.

 

کد خبر 950316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha