داوطلبان ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد فریب تبلیغات اغواکننده را نخورند

صیف گفت: شرط ورود به دانشگاه پيام نور، ثبت نام در موسسات تبليغ كننده فراگير و حضور در كلاس اين موسسات نيست و داوطلبان ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد باید مراقب باشند تا فریب تبلیغات اغواکننده موسسات فراگیر کارشناسی ارشد را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن صیف»، امروز (شنبه 28 تیر) با اعلام هشدار به داوطلبان فراگیر کارشناسی ارشد گفت: داوطلبان ثبت نام  فراگیر کارشناسی ارشد باید مراقب باشند تا فریب تبلیغات اغواکننده موسسات فراگیر کارشناسی ارشد را نخورند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: برخی موسسات از تهران و استان های دیگر اخیرا با ارسال پیامک های فراوان و معرفی خود به عنوان مجری برگزاری دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور اقدام به  اعلام فراخوان ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: اما لازم است تا همگان بدانند که شرط ورود به دانشگاه پيام نور،  ثبت نام در موسسات تبليغ كننده فراگير و حضور در كلاس اين موسسات نيست.

صیف تصریح کرد: متاسفانه در برخی تبلیغات این موسسات، قول قبولی تضمینی نیز داده شده است که فاقد اعتبار بوده و فریبی بیش نیست.

وی ادامه داد: شرط پذیرش در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، ثبت نام در سایت سازمان سنجش، مطالعه منابع درسی، حضور د رآزمون و رقابت با سایر داوطلبان است و برای ورود کارشناسی ارشد فراگیر نیز عملا نیازی به ثبت نام در کلاس های آمادگی نیست و منابع آزمون سه تا چهار عنوان درسی از دروس مقطع ارشد مربوط به رشته مورد نظر داوطلبان است که در سایت سازمان سنجش معرفی شده است.

صیف اعلام کرد: داوطلبان برای اطلاع از زمان و جزئیات ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد می توانند تنها طریق سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور فارس به نشانیfars.pnu.ac.ir  اقدام کنند.

کد خبر 950359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha