برگزاری همایش مجازی«نقش رهبران دینی در مقابله با بحران ها»

سازمان آیسسکو همایش مجازی نقش رهبران دینی در مقابله با بحران ها را با حضور شخصیت های دینی و اندیشمندان سراسر جهان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الاهرام، سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ (آیسسکو) همایش مجازی «نقش رهبران دینی در مقابله با بحران ها» را  با همکاری انجمن جهان اسلام و شورای جهانی جوامع مسلمان روز سه شنبه (31 تیر 1399 مطابق با 21 ژوئیه 2020) برگزار می کند.

 

این همایش با شعار «به سمت همبستگی اخلاقی جهانی برای رهبران دینی» و با مشارکت شمار زیادی از نمایندگان هیئت ها، موسسه ها و شخصیت های دینی و اندیشمندان کشورهای جهان از ساعت هشت به وقت ساعت جهانی (9 صبح به وقت رباط پایتخت مراکش) برگزار می شود.

 

آیسیسکو در بیانیه خود درباره دستورکار این همایش، گفت: این همایش شامل جلسه افتتاحیه و سه جسله علمی است. جلسه نخست به محور طرح ها و اقدامات برتر برای موسسه های دینی در طول بحران کووید 19(کرونا) می پردازد.

 

براساس این بیانیه، جلسه دوم به ویژگی های خلاقانه و آینده اندیشه دینی، ساز و کارهای فعالیت در سرمایه گذاری در مورد منافع بحران ها و رسیدگی به پیامدهای منفی آنها می پردازد.

 

جلسه سوم افق های کاری مشترک نهادی بین رهبران مذهبی در سراسر جهان را بررسی می کند.

 

این همایش مجازی بیانیه ای درباره دستورالعمل کلی برای همبستگی اخلاقی در مقابله با بحران ها را منتشر خواهد کرد که به تبلور ویژگی های یک نمونه جدید توسعه انسانی کمک می کند. در این نمونه جدید نقش عملکردی رهبران و نهادهای دینی و دانشگاهی برجسته می شود.
 

کد خبر 950459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha