مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان پردیس انجام شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان پردیس انجام شد و سکان هدایت دادگستری این شهرستان به عبدالملکی سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان پردیس بعدازظهر روز شنبه مورخ ۹۹/۴/۲۸ با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان و با حضور آقایان حسن زاده رییس حوزه ریاست دادگستری استان، مظفری معاون منابع انسانی دادگستری استان، دکتر رضایی فرماندار، آقاجری دادستان و همچنین مدیرعامل شرکت عمران، شهرداران و رؤسای شورای اسلامی بومهن و پردیس، بخشدار بومهن، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و سایر مسئولین شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، در این مراسم ضمن خیر مقدم به مسئولین استان و شهرستان، از خدمات و زحمات صادقانه ۳۰ ساله آقای حسینی رئیس سابق دادگستری قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد، ان‌شاءالله ورود آقای عبدالملکی رئیس جدید دادگستری به جمع مردم ولایتمدار شهرستان پردیس و مسئولین شهرستان ، مایه خیر و برکت در شهرستان باشد.

 

وی در ادامه گفت: مسئله قضا و قضاوت جزو مسائلی است که بسیار اهمیت دارد و هرکس در این جایگاه می نشیند باید همانطور عمل کند که پیغمبر گرامی اسلام به آن عمل نموده است.


امام جمعه پردیس در پایان افزود: مردم بیش از ۴۰ سال است که پای نظام و انقلاب ایستادند. و هر خسارتی که تا کنون وارد شده در درجه اول به مردم وارد شد. پس باید پای این مردم ایستاد و صادقانه به آنها خدمت کردو امیدواریم مسئولین عزیز بخصوص ریاست محترم دادگستری نهایت همت را در رفع مشکلات و معضلات شهرستان بکار گیرند.

کد خبر 950506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha