تشریح برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری

حجت الاسلام احمدی برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در هفته جاری را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام‌ «مهدی احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه در هفته جاری گفت: هر روز قبل از نماز ظهر و عصر مراسم سخنرانی در حرم مطهرحضرت معصومه(س) برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: امروز(یکشنبه 29 تیر) سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادق انواری را داریم، دوشنبه حجت‌الاسلام سلطانیان، سه‌شنبه حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی، چهارشنبه حجت‌الاسلام والمسلمین عصاری، پنجشنبه و جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدپور سخنرانی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به سخنرانان قبل از نماز مغرب و عشا تصریح کرد: شنبه و یکشنبه حجت الاسلام والمسلمین میرکتولی، دوشنبه و سه‌شنبه حجت‌‍الاسلام والمسلمین بنیادی، چهارشنبه حجت‌‍الاسلام والمسلمین اویسی و جمعه حجت‌‍الاسلام همایون صادقی سخنرانی خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: مراسم سخنرانی بعد از نماز عشاء نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب توسط حجج اسلام والمسلمین حسینی قمی، تراشیون، فرحزاد، مؤمنی، رفیعی، دارستانی و احتشام کاشانی انجام خواهد شد.

 

 معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: سه‌شنبه شب نیز علاوه بر سخنرانی مراسم دعای توسل نیز توسط هیأت رزمندگان اسلام در حرم کریمه اهل بیت(ع) قرائت خواهد شد و روز پنجشنبه نیز قبل از نماز مغرب محفل قرآنی برپا خواهد شد.

 

حجت الاسلام احمدی  به مراسم دعای کمیل اشاره کرد و افزود: پنجشنبه شب نیز دعای کمیل توسط رضا ایزدی قرائت خواهد شد و زیارت جامعه کبیره را نیز در همین شب حجت‌‍الاسلام والمسلمین شهیدی قرائت خواهد کرد

 

 معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)با بیان اینکه زیارت آل یاسین نیز عصر پنجشنبه توسط توسط عباس جوشقانیان،  قرائت می شود گفت:مراسم دعای ندبه نیزصبح جمعه با سخنرانی حجت‌‍الاسلام والمسلمین شاهرودی و قرائت دعای حسن مالکی نژاد برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین به مراسم شهادت امام جواد علیه‌السلام اشاره کرد و گفت: این مراسم دوشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی سیدعلی حسینی نژاد، و سه شنبه صبح از ساعت ۱۱:۳۰ مرثیه خانی علی صادقی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی را داریم، همچنین ظهر بعد از نماز عصر با عزاداری عباس حیدرزاده، قبل از نماز مغرب نیز با مداحی سیدجواد میرجعفری و شام شهادت نیز با مداحی حسن حیدرزاده همراه خواهد بود.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: مراسم سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نیز صبح چهارشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ با مداحی سیدعلی حسینی تبار، ظهر بعد از نماز عصر با مداحی سیدرضا تحویلدار، عصر چهارشنبه با مداحی مجید دلشادفر و چهارشنبه شب با مداحی سید رضا نریمانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 950679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha