تولید مستند «تشنه تر از فکه» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: مستند «تشنه تر از فکه» به همت گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تهیه مستند شهدای شهرستان جهرم به همت گروه رسانه ای «ماح»، وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، گفت: کار تولید مستند شهدای شهرستان از چند سال گذشته در این کانون فرهنگی و هنری آغاز شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: مستند شهدای شهرستان در قالب خاطره گویی همرزمان، مادران و پدران آنها بوده و بسیار تاثیرگذار و جذاب است.

 

وی با اشاره به تولید مستند «تشنه تر از فکه» نیز گفت: این مستند که با تلاش گروه رسانه ای «ماح» تهیه و تولید شده، خاطرات شهید «بهرام مزدورفرد» از شهدای شهرستان جهرم را از زبان پدر و مادرش به تصویر کشیده است.

 

گواهیان ادامه داد: ویژگی ها و صفات بارز اخلاقی این شهید دوران دفاع مقدس و رشادت های وی در نبرد با دشمنان در این مستند به زیبایی بیان شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با قدردانی از عوامل تهیه و تولید مستند «تشنه تر از فکه»، خاطرنشان کرد: تدوین این اثر به وسیله «امیررضا عطایی» از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه راه و مسیر شهدا الگویی برای افراد جامعه است تا با درس گرفتن از آنها به نقطه تعالی و پیشرفت برسند، گفت: انتقال سیره، روش و منش شهدا به نسل جوان و آینده دار کشور وظیفه ای است که نباید آن را به فراموشی بسپاریم.

 

کد خبر 950844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha