اقدامات کمیته امداد تاثیر زیادی در بهبود کیفیت زندگی و سلامت عمومی مددجویان دارند

قلی‌پور با اشاره به نقش و اهمیت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خدمات، طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد تاثیر زیادی در بهبود کیفیت زندگی و سلامت عمومی مددجویان دارند.

«علی قلی‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به نقش و اهمیت کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: این نهاد به توانبخشی مردم در امور مختلف پرداخته است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک به ارائه خدمات مختلف این نهاد پرداخت و افزود: کمیته امداد با ایفای نقشی ارزشمند، توانسته عملکرد مثبتی در زمینه کمک به محرومان داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) با مشکلات و دشواری‌های سخت زندگی درگیر هستند اذعان داشت: خدمات، طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد تاثیر زیادی در بهبود کیفیت زندگی و سلامت عمومی مددجویان دارند.

 

قلی‌پور تصریح کرد: طی روزهای گذشته فیلمی از استقرار یک خانواده در قسمت سرویس بهداشتی پمپ بنزینی در اندیمشک از طریق شبکه‌های مجازی به‌صورت گسترده انتشار پیدا کرد که باعث نگرانی و آزرده خاطرشدن شهروندان شد.

 

وی عنوان کرد: پس از با خبرشدن از این موضوع، با جمعی از مسئولان در این محل حاضر شدیم و وسایل این مددجوی کمیته امداد را به منزلی در کوی لور جهت اسکان و زندگی انتقال دادیم.

 

رئیس کمیته امداد اندیمشک اضافه کرد: پرداخت ۱۰ میلیون تومان ودیعه مسکن و یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مساعدت، اهدای بسته معیشتی طی چندین مرحله و تقبل هزینه درمان همسر خانواده از جمله خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به این خانواده بوده و در صورت استقبال خانواده نیز ایجاد اشتغال به‌صورت مشاغل خانگی انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان باید به دنبال حرف و مطلب مستند و موثق باشند خاطر نشان کرد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید از درج اخباری که در خصوص آنها اطلاعات کافی ندارند، خوددارى کنند تا جامعه از خطر شایعه مصون بماند.

 

کد خبر 950850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha