سنجش ميزان همكاري مشتركان اداري و دستگاه هاي دولتي در مانور کنترل دستگاه های اجرایی

اله داد گفت: مانور كنترل بار دستگاه هاي اجرايي استان مرکزی به منظور سنجش میزان همکاری مشترکان اداری و دولتی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد اله داد»  (29 تیر) در جمع خبرنگاران گفت: با اشاره به اینکه این مانور با هدف بررسی عملکرد ادارات و نهادهای عمومی و مشترکان بزرگ استان مرکزی در کاهش بار شبکه توزیع برق، در ساعات اوج بار برگزار شده است، گفت: با افزايش دماي هوا در استان مرکزی، فعاليت 30 اكيپ عملياتي به منظور بازديد ميداني از ادارات دولتي آغاز شد.

 

مديرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: اکیپ های مذکور با سرکشی به دستگاه های دولیت و ادارات ميزان مصرف برق 500 دستگاه اجرايي استان را تا پایان فصل تابستان مورد ارزيابي قرار می دهند.

 

وی با بیان اینکه این اکیپ ها سامل گروه ارزیابان  همراه با نماینده استانداری هستند، ادامه داد: این گروه هادر زمان پیک بار از ساعت 11 تا 13، با مراجعه به ساختمان های اداری و بانک ها نسبت به ارزیابی شاخص های عملکردی مدیریت پیک بار مصرفی ادارات اقدام و نتایج عملکرد را به استانداری گزارش خواهند داد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه درصورت مشاهد مصرف ناصحیح انرژی از سوی ارگان ها بنا به دستور استاندار نسبت به قطع برق ادارات پرمصرف اقدام خواهد شد، خاطر نشان کرد: ارزیابان تا بعداز پایان وقت اداری نسبت به بررسی و اطمینان از خاموش بودن وسایل برقی و سیستم های روشنایی نظارت خواهند داشت و اخطار به ادارت در صورت تخطی از دستور استاندار داده خواهد شد.

 

اله داد صرفه جویی در مصرف انرژی را ضروری دانست و بیان کرد: این مهم باید از سوی همگان رعایت شود چرا که این مهم سبب ذخیره انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن می شود.

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی اضافه کرد: خاموش کردن چراغ های اضافی، کاهش مصرف سیستم سرمایشی، حذف وسایل برقی غیرضروری و به مدار آوردن دیزل ژانراتورها در ساعت اوج بار از جمله راهکارهای کاهش مصرف برق است که امیدواریم این مهم از سوی سازمان ها و ادارات و سایر نهادها به درستی رعایت شود.

 

کد خبر 950889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha