توزیع بیش از ۳۰۰هزار سبد کالا در مازندران

حجت‌الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه مرحله اول رزمایش مواسات بیش از ۳۰۰ هزار سبد کالا به ارزش ۱۲۴ میلیارد تومان در مازندران توزیع شد، گفت: اگرچه این کار بسیار پسندیده بود اما این میزان کمک کفایت نمی‌کند و باید مرحله دوم باقوت بیشتری اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(29تیر) در نشست دومین رزمایش کمک مؤمنانه، به لبیک مردم مازندران به ندای رهبر معظم انقلاب به رزمایش کمک مؤمنانه در مرحله اول هم‌زمان با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: بسیاری از دستگاه‌های اداری،دولتی،خصوصی و مردم این استان در مرحله اول کمک مؤمنانه حماسه‌ی بزرگی خلق کردند در جای خود قابل‌تحسین است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران افزود: تا زمانی که این ویروس و بیماری کرونا وجود دارد فضای همدلی و کمک مؤمنانه باید ادامه داشته باشد.

 

وی  با یادآوری اینکه در مرحله اول رزمایش مواسات بیش از 300 هزار سبد کالا به ارزش 124 میلیارد تومان بین خانواده‌های هدف توزیع شد، ارزش هر سبد کالا را 350 - 500 هزار تومان اعلام کرد و گفت: اگرچه این کار بسیار پسندیده بود اما این میزان کمک کفایت نمی‌کند و باید مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه باقوت بیشتری اجرا شود.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی افزود:از بسیجیان و سپاهیان گرفته تا خیران و روحانیون و بخش‌های خصوصی همه و همه دوشادوش هم ایستاده‌اند تا این نهضت مؤمنانه انجام شود.

 

وی ادامه داد: کمک مؤمنانه مرحله دوم در سه مرحله شامل دهه ولایت،مرحله دوم دهه عاشورا و دهه آخر ماه صفر به جامعه هدف اهدا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی به نقش خیرین در این نهضت مؤمنانه اشاره کرد و خیرین را بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی برشمرد و گفت: در توزیع کمک‌های معیشتی علاوه بر جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد دیگر نیازمندان نیز شناسایی شوند .

 

 

کد خبر 950892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha