پیگیر اخذ مجوز احداث  کارخانه پتروشیمی در امیرآباد بهشهر هستم

حسین زادگان گفت: موافقت وزارت نفت، ایجاد کارخانه پتروشیمی در امیرآباد بهشهر عملی شد و با اخذ مجوزهای لازم، به زودی کارخانه پتروشیمی در امیرآباد بهشهر اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « احمد حسین زادگان» یکشنبه (29 تیر) در بازدید از مناطق پیش بینی شده برای احداث مجتمع پتروشیمی در بندر امیرآباد بهشهر با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیران استانی و شهرستانی در جمع خبرنگاران گفت: پروژه ایجاد  کارخانه پتروشیمی در امیرآباد بهشهر برای استان و کشور مهم است و پیگیری های چند ماهه منجر به این اتفاق در حوزه شمال کشور و استان مازندران و بندر امیرآباد شد .

 

استاندار مازندران افزود: با موافقت وزارت نفت، ایجاد  کارخانه پتروشیمی در امیرآباد بهشهر عملی شد که خوراک پتروشیمی مهم بود که با توجه به انتقال گاز دامغان به مازندران و بندر امیرآباد خوراک اولیه فراهم است و مشکلی وجود ندارد.

 

وی اظهار کرد: موافقت دستگاه های مرتبط برای اجرای پروژه  مهم است که با توجه به نزدیکی به دریا برای تامین آب مشکلی نداریم.

 

حسین زادگان با اشاره به اینکه مختصات طرح برای 5 میلیون متر مکعب آب پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: در این بخش مشکلی نداریم و در کنار آب دریا، با آب شیرین کن هم می توانیم به این صنعت کمک کنیم.

 

وی ادامه داد: در حوزه زمین منابع ملی هماهنگی ها انجام شده است و با تایید وزارت نفت در بندر امیرآباد یا مجاورت آن مشکلی وجود ندارد.

 

استاندار مازندران تصریح کرد: به عنوان متقاضی پیگیرایجاد کارخانه پتروشیمی در امیرآباد بهشهر هستیم و امیدواریم دو ماه آینده مجوزهای لازم اخذ شود.

کد خبر 950894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha