۱۳۰ مددجو کمیته امداد انزلی در انتظار خانه دار شدن هستند

زراعتی گفت: ۱۳۰ خانواده عائله مند تحت پوشش کمیته امداد انزلی واجد شرایط ساخت و یا خرید مسکن هستند.

فریدون زراعتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه آیین افتتاح سه واحد مسکونی مددجویی اظهارکرد: انزلی حدود ۲۸۰ مددجوی مستاجر تحت پوشش در حوزه شهری دارد که از این تعداد حدود ۱۳۰ خانواده عائله مند واجد شرایط ساخت و یا خرید مسکن هستند.

 

رییس کمیته امداد انزلی ادامه داد: بزرگترین مشکل برای خانه دار شدن مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد را عدم برخورداری زمین جهت احداث بنا اعلام کرد و گفت: از مسئولان مربوطه می خواهیم با واگذاری بخش کوچکی از زمین های بایری که متولی آن اداراتی مانند منابع طبیعی، بنیاد مسکن و محیط زیست هستند به کمیته امداد، شرایط خانه دار شدن مددجویان نیازمند را فراهم کنند‌.

 

وی تصریح کرد: کمیته امداد انزلی اواخر سال 97، 12 خانوار تحت پوشش را به سپاه شهرستان معرفی کرد و اکنون 9 واحد آن به مددجویان واگذار شده است.

 

زراعتی متذکر شد: سال گذشته نیز سه واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 240 میلیون تومان احداث و یک واحد را در حوزه شهری خریداری کرد.

 

به گفته وی بر اساس مکاتبات صورت گرفته در سال 99، یک هزار واحد مسکونی در سراسر گیلان با مشارکت سپاه پاسداران احداث می شود که شهرستان بندرانزلی سهم عمده ای از این پروژه دارد.

 

وی در پایان یادآور شد: از زمان آغاز پروژه مسکن مهر، کمیته امداد بیش از 160 واحد مسکونی برای مددجویان خریداری کرد که از این تعداد حدود 30 واحد به مددجویان تحویل نشده است‌.

 

وی تاکید کرد: با وجود اینکه خانوار تحت پوشش در زمان خود حق ثبت نام را به طور کامل پرداخت کرده و کمیته امداد نیز تعهد خود را به جا آورده است اما عدم مشارکت سایر سهامداران در بلوک های باقی مانده و افزایش قیمت مصالح موجب شده همچنان  این مددجویان بی خانه بمانند.  

کد خبر 950914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha