خبرگزاری شبستان در حوزه انقلابی‌گری عملکرد خوبی دارد

ابراهیمی گتابی گفت: خبرگزاری شبستان از رسانه‌های موفق در حوزه انقلاب است. این رسانه تخصصی در بحث ترویج شاخص‌های انقلابی گری و تبیین ارزش‌های نظام و باورهای دینی خوب عمل می‌کند.

«علی ابراهیمی گتابی» در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری شبستان نمایندگی استان مازندران اظهار کرد: خبرگزاری شبستان از سرآمدترین رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در سطح کشور است که همواره حامی سپاه و بسیج بوده و مخاطبان فراوانی دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران افزود: خبرهای این رسانه تخصصی در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه بر اساس صحت و دقت انتشار می‌یابد و تلاش خبرنگاران شبستان برای درج صحیح اخبار شایسته تقدیر است.

 

وی بابیان اینکه به نمایندگی از حجت‌الاسلام «غلامحسین تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا برای خدا قوت به رسانه‌های موفق و انقلابی در دفتر رسانه‌ها حضور به هم می‌رسانیم، گفت: شبستان از رسانه‌های موفق در حوزه انقلاب است. خبرگزاری شبستان در بحث ترویج شاخص‌های انقلابی گری و تبیین ارزش‌های نظام و باورهای دینی خوب عمل می‌کند.

 

سخنگوی سپاه کربلا مازندران اذعان کرد: شبستان جز بهترین‌ها در حوزه انعکاس عملکرد بسیج و سپاه کربلا به شمار می‌رود.

 

*اجرای قریب به 80 پروژه محرومیت‌زدایی برای کمک به سیل‌زدگان

وی به سیل روزهای پایانی سال 97 و آغازین روزهای سال 98 اشاره کرد و افزود: تمام تعهدات سپاه در بخش کمک به سیل‌زدگان انجام داده است. قریب به ۸۰ پروژه که سپاه متعهد شده بود تا بهمن سال گذشته به پایان رسید.

 

ابراهیمی به شیوع کرونا و فعالیت بسیجیان، گروه‌های جهادی و پاسداران سپاه کربلا مازندران در جبهه مقابله با کرونا و پشتیبانی از خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس در قالب تولید و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های ضدکرونایی سپاه کربلا در قالب قرارگاه پدافند زیستی سپاه انجام‌شده است.

 

*توزیع حدود 303 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

وی به لبیک بسیج و سپاه کربلا به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی در قالب رزمایش مواسات اشاره کرد، افزود: مازندران در بخش مشارکت افراد و مبالغ اهدایی در بحث کمک مؤمنانه رتبه دوم را به دست آورده؛ مردم استان نوع‌دوستی را به‌درستی نشان دادند.

 

ابراهیمی بابیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه در سطح کشور مورد تحسین رهبری قرار گرفت، یادآور شد: قریب به ۹۳ هزار نفر در استان مازندران شناسایی شدند که حدود ۳۰۳ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

*اجرای رزمایش کمک مؤمنانه با محوریت امام جماعت مسجد

سخنگوی سپاه کربلا مازندران بابیان اینکه با توجه به اوج‌گیری کرونا و تداوم تعطیلی مشاغل و افزایش مشکلات معیشتی مردم رهبر معظم انقلاب فرمان اجرای رزمایش دوم را به‌عنوان تعاون، احسان و کمک مؤمنانه صادر کردند، افزود: سازمان بسیج و مجموعه سپاه جز اولین نهاد و سازمانی است که دوباره نهضت کمک مؤمنانه را شروع کرد و در سه مقطع ۱۰ روزه انجام خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه نوبت اول دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر ویژه دانش آموزان را در دستور کارداریم، خاطرنشان شد: این رزمایش با محوریت پایگاه مقاومت بسیج و حول محور امام جماعت مسجد روستا برگزار خواهد شد.

 

*موکب‌های اربعین برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به خط می‌شوند

ابراهیمی بابیان اینکه نوبت دوم این رزمایش در دهه اول محرم با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع می‌شود، افزود: مقطع سوم رزمایش کمک مؤمنانه نیز در دهه آخر صفر با استفاده از ظرفیت مناسبت‌های اربعین، رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام رضا (ع) با محوریت موکب‌های اربعین و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرایی می‌شود.

 

*رسانه‌ها تصویرگر جلوه‌های ویژه انفاق اجتماعی باشند

وی با تأکید بر اینکه در رزمایش کمک مؤمنانه تلاش داریم از ظرفیت مناسبت‌های دینی برای پای‌کار آوردن مردم استفاده شود، گفت: قطعاً از رسانه‌های استان همانند مرحله اول انتظار می‌رود با پوشش رسانه‌ای فرهنگ اتفاق اجتماعی و الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی را به تصویر بکشند.

 

ابراهیمی اذعان کرد: نشان دادن جلوه‌های ویژه انفاق در جامعه، کمک می‌کند مردم با دیدن این مصادیق پای‌کار بیایند. انعکاس درست انفاق و نیکوکاری، حس رقابت بین مردم و خیرین ایجاد می‌کند.

 

* کارگاه‌های خانگی تولید ماسک در آماده‌باش هستند

وی با اشاره به اوج‌گیری کرونا از ابلاغ فرمانده محترم کل سپاه مبنی بر تشکیل مجدد قرارگاه دفاع زیستی خبر داد و گفت: تمامی کارگاه‌های خانگی تولید ماسک در حال آماده‌باش قرار دارند و اگر نیاز جامعه به حدی بود که باید ماسک تولید بشود کارگاه‌های خانگی تولید ماسک شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

سخنگوی سپاه کربلا تأکید کرد: اگر دولت در بخش تولید اقلام بهداشتی اعلام نیاز کند قطعاً سپاه با تمام قوا ورود پیدا خواهد کرد.

 

*تعطیلی موقت راهیان نور و برگزاری مجازی یادواره‌های شهدا

ابراهیمی در خصوص تعطیلی اردوهای راهیان نور در پی شیوع کرونا و ضرورت پرهیز از سفرهای غیرضروری اشاره کرد و افزود: به جهت شیوع کرونا برنامه‌های تجمعی نظیر اردوهای راهیان نور موقتاً تعطیل شد و سپاه از سایر دستگاه‌ها جدا نیست و اجازه نمی‌دهد خدای‌نکرده عامل برنامه‌ای باشد که باعث انتشار ویروس کرونا شود.

*سالروز ورود رهبری به هفت‌تپه در فضای مجازی گرامی داشته می‌شود

وی بابیان اینکه قالب برنامه‌های راهیان نور شامل یادواره‌های شهدا، روایتگری عرصه ایثار و شهادت و نشسته‌ای بصیرتی و فرهنگی در فضای مجازی در حال اجرا است، اظهار کرد: ۵ مرداد سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به هفت‌تپه مشهد شهدای مازندران است و گرامیداشت این روز برای استان مهم است و در فضای مجازی گرامی داشته خواهد شد.

 

ابراهیمی به علقه و تعلق‌خاطر مردم استان مازندران به منطقه عملیاتی هفت‌تپه اشاره کرد و افزود: این منطقه منبع غنی خاطرات رزمندگان مازندرانی است. احیای این منطقه در دستور کار سپاه کربلا بوده و با توجه به شیوع کرونا روند تکمیل پروژه فرهنگی هفت‌تپه به تعویق افتاد.

 

وی در پاسخ به اینکه چرا فعالیت‌های فرهنگی سپاه کربلا در حوزه عفاف و حجاب، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحکیم بنیان خانواده و ... در کنار سایر برنامه‌های سپاه و بسیج اطلاع‌رسانی نمی‌شود، افزود: عمده مشکلات مردم جامعه اقتصادی است و گروه‌های جهادی و قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی درصدد رفع این مشکلات هستند ازاین‌رو انعکاس این دست اخبار بیشتر نمود دارد؛ تلاش می‌کنیم پیوست فرهنگی فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی سپاه اطلاع‌رسانی شود.

 

*باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج راه‌اندازی می‌شود

سخنگوی سپاه کربلا از باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج خبر داد و افزود: با تشکیل این باشگاه عملکردهای اقتدار آفرین و منزلت افزا بسیجیان و گروه‌های جهادی در رده‌های مختلف به همت خبرنگاران افتخاری بسیج به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

کد خبر 950961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha