تضاد منافع در واردات و اجازه ندادن برای تقویت تولید همچنان پابرجاست

عزیزنژاد با اشاره به اینکه تضاد منافع در واردات و اجازه ندادن برای تقویت تولید همچنان پابرجاست، گفت: سیستم اداری دولت کند است و مطابق با سیستم بین المللی پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «صمد عزیزنژاد» شب گذشته (یکشنبه 29 تیر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفت:  پیشنهاد‌ها به رئیس جمهور پیشنهاد‌های خام نبود بلکه از قبل بررسی شده است.

 

کارشناس مسائل اقتصادی افزود: در بحث صدور مجوز‌ها بر اساس قانون قرار بود پنجره واحد و فیزیکی با فعالان اقتصادی راه اندازی شود که متاسفانه با وجود راه اندازی پنجره واحد مجوز‌ها همچنان سیستم اداری دولت کند است و مطابق با سیستم بین المللی پیش نمی‌رود و اراده برای کار‌های خلاقانه و نواورانه وجود ندارد.

 

عزیزنژاد در ادامه گفت: تضاد منافع در واردات و اجازه ندادن برای تقویت تولید همچنان پابرجاست. نامه اول پژوهشگران در راستای کاهش فشار به بانک‌ها و هدایت آن به سمت بازار سرمایه بود و انتظار بر این بود که سرمایه‌ها به سمت جبران خسارت‌ها و تولید هدایت شود که دولت در این راه با کندی حرکت می‌کند و در این راستا اراده‌ای نشان نمی‌دهد. دولت باید خود را دنبال کننده منافع ملی بداند نه منافع عده‌ای خاص./

 

کد خبر 950976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha