ضرورت استفاده از فضای مجازی در انتشار وصیت نامه شهدا

مظاهری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم فرصتی برای بازگویی وصیت نامه شهدا است بر ضرورت استفاده از فضای مجازی در انتشار وصیت نامه شهدا تاکید کرد و گفت: سایر دستگاه های فرهنگی می توانند در برگزاری هرچه بهتر این برنامه سهیم باشند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» همزمان با سراسر در این استان هم برگزار شده و تاکنون از سه خانواده شهید والا مقام تکریم شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه بابیان اینکه سه شنبه های تکریم فرصتی برای بازگویی وصیت نامه شهدا است بر ضرورت استفاده از فضای مجازی در انتشار وصیت نامه شهدا تاکید کرد و افزود: سایر دستگاه های فرهنگی می توانند در برگزاری هرچه بهتر این برنامه سهیم باشند.

 

وی ادامه داد: جریان سازی فرهنگی و پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف انتشار وصیت نامه های شهدا در فضای مجازی است.

 

مظاهری شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدای شاخص استان در راستای پاسداشت مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و سلامت رااز دیگر اهداف انتشار وصیت نامه های شهدا در قضای مجازی عنوان کرد.

 

کد خبر 950990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha