آغاز ساخت واحدهای مسکونی ایتام گلستانی تا یک ماه آینده/ ۶۵ واحد مسکونی در مرحله اول ساخته می شود

حسینی از آغاز ساخت واحدهای مسکونی ایتام گلستانی در یک ماه آینده خبر داد و گفت: در مرحله نخست ۶۵ واحد مسکونی برای ایتام در استان گلستان ساخته می شود.

«سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت‌: به منظور ساخت خانه برای ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تفاهم نامه همکاری بین سازمان برنامه و بودجه کشور، صندوق توسعه ملی، کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله علیه)، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضا شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه در مرحله نخست 65 واحد مسکونی برای ایتام در استان گلستان ساخته می شود، افزود: اطلاعات و تعداد افراد تحت پوشش این دو نهاد حمایتی از طریق مرکز به استان ابلاغ شده است.

 

وی از آغاز ساخت این واحدهای مسکونی در یک ماه آینده خبر داد و گفت: هماهنگی و اقدامات لازم برای ساخت این واحدهای مسکونی انجام شده است.

 

حسینی تصریح کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی 50 میلیون تومان وام بلاعوض درنظر گرفته شده که 25 میلیون تومان آن از طریق صندوق توسعه ملی و 25 میلیون تومان از سوی کمیته امداد و بهزیستی پرداخت می شود.

 

وی اظهارداشت: همچنین 50 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی با سود 5 درصد و بازپرداخت 15 ساله به ایتام پرداخت می‌شود.

 

 

 

 

کد خبر 951057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha