آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد توسط اوقاف فارس در هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد و سال گذشته ۳۰ نفر در هفته دفاع مقدس آزاد شدند و کرونا باعث شد که بحث بدهکاری و جرائم غیرعمد بیشتر شود و امسال روی این موضوع بیشتر کار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علی صفری گرایی»، امروز (دوشنبه 30 تیر) در کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس که در سالن بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار شد، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مرحله پنجم کمک های مومنانه در ایام دهه ولایت و مرحله ششم در هفته دفاع مقدس اجرا می کند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه سمت و سوی برنامه ها باید به سمت فضای مجازی بکشانیم و دستاوردهای نظام را به مردم اعلام کنیم، تاکید کرد: استان فارس در بحث شهدای دفاع مقدس سرآمد سایر استان ها است.

وی با اشاره به اینکه هر رئیس در هر منطقه باید بداند برای آن منطقه چند نفر شهید شدند که وی به روی صندلی ریاست تکیه بزند، افزود: تکریم مدافعین سلامت را در دستور کار قرار دادیم و از پرستاران بیمارستان های کرونایی تجلیل شد.

حجت الاسلام صفری گرایی با یادآوری این مطلب در بحث عید غدیر توجه به ایتام را در نظر داریم که کمک مومنانه یکی از سرفصل های این کار است، اظهار کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد و سال گذشته 30 نفر در هفته دفاع مقدس آزاد شدند و کرونا باعث شد که بحث بدهکاری و جرائم غیرعمد بیشتر شود و امسال روی این موضوع بیشتر کار خواهیم کرد.

کد خبر 951109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha