خدمات الکترونیک تامین اجتماعی لرستان ارتقاء می یابد

بهاروند از اجرای طرح نسخه الکترونیکی خبرداد و گفت: خدمات الکترونیک تامین اجتماعی استان لرستان ارتقاء می یابد.

« امین بهاروند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در تشریح عملکرد مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان اظهار داشت: طی سنوات گذشته و فعالیتهای خوبی در راستای ارتقای خدمات الکترونیک انجام شده است.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان افزود: روشهای نوبت دهی غیر حضوری برای ویزیت سرپایی در اختیاربیمه شدگان است و در واحدهای ملکی و طرف قرار داد، طرح نسخه الکترونیکی اجرایی شده است.


وی تصریح کرد: میز خدمت الکترونیکی، نظام ارجاع،وب کیوسک نوبت دهی،سیستم پکس از دیگر طرح های اجرا شده در راستای افزایش خدمات الکترونیکی می باشند.


بهاروند در ادامه به شیوه های جدید استعلام اعتبار دفترچه های درمانی بدون نیاز به مراجعه حضوری به شُعب و کارگزاری های اشاره نمود و افزود: ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات درمانی با استفاده از بستر خدمات الکترونیک، تلاش تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات روزآمد به بیمه‌شدگان است.

 

وی خاطرنشان کرد: با این روند کار امیدورایم تا سال آینده کلاً دفترچه های کاغذی حذف و کارت الکترونیک جایگزین آنها شود.


مدیر درمان اجتماعی لرستان با اشاره  به اتمام  طرح ارتقاء هتلینگ در 2 بیمارستان کوثر بروجرد و نرگس دورود، اظهار داشت:  طرح ارتقاء هتلینگ 3 بخش بستری کودکان ،داخلی زنان،داخلی مردان، استاندارد سازی آشپزخانه بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد در راستای ارتقاء سلامت غذایی مراجعین طی هفته تامین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از دستگاه بن دانسیتو متر(سنجش تراکم استخوان) و رادیولوژی ستون سقفی انجام خواهد شد که مجموعاً برای راه اندازی این طرح ها 13 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.


بهاروند در ادامه با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا ویروس، تصریح کرد:  همکاران مدیریت درمان در سطح استان  درسخت ترین شرایط بیماری کرونا با جان و دل پای کار هستند و عشق به وطن و مردم را به معنای واقعی به تصویر کشاندن این تلاش ها ستودنی و قابل تقدیر است.

 

کد خبر 951253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha