تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همدان در شب شهادت امام جواد (ع)

محمدی گفت: همزمان با شب شهادت امام جواد (ع) با همت خیران و هیات رضوان الجواد (ع) همدان ۱۱۰ سبد غذایی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در همدان توزیع شد.

«بهنام محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  همزمان با شب شهادت امام جواد (ع) با همت خیران و هیات رضوان الجواد (ع) همدان 110  سبد غذایی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در همدان توزیع شد.

 

مسئول هیأت رضوان الجواد(ع) همدان افزود: در ادامه رزمایش مواسات و همدلی مومنانه و با همت خیران و هیات رضوان الجواد (ع) همدان  110 سبد غذایی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در همدان توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: جهاد و تلاش تشکل های انقلابی و جهادی ادامه خواهد یافت  و در این میان هیات های مذهبی استان همدان که این روزها نمی توانند برنامه و مراسمی حضوری داشته باشند در مناسبت های مختلف به پخش بسته های معیشتی یا ضدعفونی شهر می پردازند.

 

مسئول هیأت رضوان الجواد(ع) همدان با اشاره به اینکه این هیأت در سال 89 توسط تعدادی از دانشجویان تأسیس شد، اظهار داشت:  این هیات سال های گذشته هر چهارشنبه شب برنامه مذهبی خود را برگزار می کرد و در شب ولادت و شهادت  امام جواد(ع) نیز برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می شد.

 

وی گفت: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های هیات محدود شده و در جهت کمک به خانواده های نیازمند بسته های حمایتی تهیه و توزیع شد.

 

کد خبر 951510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha