هیئت سیدالشهدا (ع) تعطیل نخواهد شد

ملک شاهکوهی با بیان اینکه هیئت سیدالشهدا (ع) تعطیل نخواهد شد، گفت: در صورت استمرار وضعیت قرمز از ظرفیت فضای مجازی استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار «علی ملک شاهکوهی» در جلسه هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام استان گلستان گفت: ارتباط مردم ولایتمدار ما با مکتب سیدالشهدا (ع) از روی عشق و ایمان است و این دو از هم گسستنی نیست.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: شاید در وضعیت قرمز امکان برگزاری مراسم و تجمع را نداشته باشیم اما اگر وضعیت شهری سفید شد تمام مراسم های مذهبی را می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد.

 

وی ادامه داد: هیئت امام حسین (ع) تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد و حتی اگر وضعیت قرمز باقی بماند حتما از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهیم کرد و مراسمات روضه سالار شهیدان در فضای مجازی برگزار می شود.

 

ملک شاهکوهی اظهارداشت: طی چند ماه آینده رزمایش کمک مومنانه در ۳ مرحله اجرا خواهد شد که مرحله اول در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر برگزار میشود و دو مرحله دیگر در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار می شود.

 

وی گفت: باید در برنامه های محوری هیئت رزمندگان اسلام از ظرفیت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در برنامه ها استفاده کنیم.

 

 

 

کد خبر 951524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha