استان یزد در حوزه صنعت ساختمان، قطب مسابقات ملی مهارت شد

مصباح با اشاره برگزاری مسابقات ملی مهارت گفت: استان یزد در حوزه صنعت ساختمان، قطب مسابقات ملی مهارت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « امیر سعید مصباح» امروز در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات یزد گفت: از 13 تا 15 مرداد ماه نفرات برتر استانی برای مسابقه ملی مهارت معرفی می شوند.

مدیر کل فنی و حرفه ای یزد گفت: در حوزه صنعت ساختمان، استان یزد قطب مسابقات ملی مهارت شدکه در ماه های آینده با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.

وی گفت: در میبد در کنار پرداختن به سایر رشته ها رویکرد ما سفال و سرامیک است همچنین که در بافق رویکرد معدنی و بهاباد صنایع تبدیلی کشاورزی همچون زعفران است.

وی افزود: در شهرستان خاتم رویکرد فنی و حرفه ای پرورش شتر مرغ است.

مصباح در خصوص آموزش مربیان فنی و حرفه ای بیان کرد: دوره تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای از بدو استخدام تا پایان بازنشستگی برای هر مربی ادامه دارد و هر مربی رسمی و پیمانی موظف به شرکت در آموزش ها است.

وی افزود: قبل از تحریم های ظالمانه دشمن مربیان فنی و حرفه ای برای فراگیری آموزش های تخصصی به خارج از کشور هم اعزام می شدند ولی اکنون این فرایند محدود ولی دانش آنها محدود نشده است.

مصباح خاطر نشان کرد: هیچ محدودیت جنسیتی برای فراگیری حرفه ها نداریم و بانوان با رعایت شئون دینی می توانند در کلاسهای فنی و حرفه ای و همه رشته هاشرکت کنند.

 

کد خبر 951525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha