موضوع خانواده و جمعیت در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون بحث خانواده و جمعیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز کمیسیون بحث جمعیت و خانواده مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مباحث و موضوعات در این خصوص مطرح شد، گلایه هایی در مورد عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج آسان و همچنین جمعیت مطرح شد.

 

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز که با حضور کارشناسانی از دستگاه های ذیربط در حوزه خانواده و همچنین جمعیت برگزار شد، تاکید شد که قوانینی که در این حوزه وجود دارد چه در حوزه خانواده و چه در بحث ازدواج آسان به درستی اجرایی نمی شود که باید اجرای آنها در دستور کار قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، این بود که ما مرکز واحد مومن پای کار فعال که این بخش ها را به جد در حوزه اجرا دنبال کند، نداریم. همچنین در رابطه با اینکه رویکرد ما در آینده چگونه باشد و بر چه مواردی تمرکز داشته باشیم، مسایلی مطرح شد و تاکید شد که باید تضمینی برای اجرای این قوانین در این حوزه باشد.

 

حجت الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز در رابطه با بحث ورزش و اینکه چه اقدامات عاجلی در این حوزه انجام شود، بحث هایی مطرح شد که ادامه مباحث به جلسه بعد از ظهر کمیسیون که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود، موکول شد./

کد خبر 951618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha