لزوم ارائه دستاوردها و خدمات دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت از طریق فضای مجازی

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان در پانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان بر لزوم ارائه دستاوردها و خدمات دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت از طریق فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حیدر قاسمی» در پانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اصفهان با تسلیت شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام برای حجت الاسلام معتمدی در سمت جدید آرزوی توفیق نمود و گفت: حوزه فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گسترده، متنوع و متکثر بوده و فعالیت در این بخش جز با تعامل و همگرایی حاصل نمی‌شود.

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان در ادامه بر لزوم ارائه دستاوردها و خدمات دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت از طریق فضای مجازی تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف این شورا سیاست گذاری و هم‌افزایی در حوزه اطلاع رسانی در رسانه‌های مکتوب، صدا و سیما و فضای مجازی بوده و نیازمند همگرایی در این زمینه هستیم.

 

وی با تاکید بر تقویت رسانه‌ها و حوزه اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا اظهار کرد: کمیته تولید، تحلیل و نشر محتوا ذیل این شورا باید فعالیت داشته باشند و دستگاه‌های دیگر نیز ورود کرده و به صورت مرتب گزارش‌هایی تهیه شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» دبیر شورای اطلاع رسانی استان نیز در این جلسه با تسلیت شهادت امام محمدتقی علیه السلام اظهار امیدواری کرد در این شورا بتوانیم بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در خصوص اقناع افکار عمومی فعالیت موثری داشته باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر لزوم تقویت ارتباط دستگاه‌ها و رسانه‌ها با شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد و گفت: با تعامل با سایر بخش‌ها و دستگاه‌های فرهنگی به ویژه استانداری می‌توان جلسات این شورا را کارآمدتر از گذشته پیگیری کرد.

 

در ادامه سایر اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند و در ادامه جلسه با مصوباتی به اتمام رسید./

کد خبر 951620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha