راه اندازی سامانه اعلام وضعیت زمین در استان یزد

حدادزاده با اشاره به پیشگیری از خرید و فروش های غیر مجاز زمین گفت: سامانه اعلام وضعیت زمین در استان یزد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد رضا حداد زاده» ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اقدامات دادگستری یزد در زمینه بررسی وضعیت مسکن در استان گفت:  مسائل اقتصادی، برخی مسائل اجتماعی، بی اعتمادی، سردرگمی در سرمایه گذاری از جمله عوامل موثر در افزایش قیمت زمین و مسکن است اما نمی‌توان نقش سودجویان و دلالان را در این حوزه منکر شد.

وی افزود: در این راستا دادگستری یزد اقدامات متعددی داشته که از جمله آنها می توان به راه اندازی سامانه اعلام وضعیت زمین در شهر یزد اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب یزد بیان کرد: تشکیل کمیسیون قیمت گذاری با محوریت معاونت عمرانی استاندار از جمله اقدامات دیگر ما است که به منظور ساماندهی وضعیت مسکن و زمین در استان انجام می شود.

حدادزاده خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه مختص استان ویژه اطلاع از املاک های مجاز،  محدودیت ها و مشکلات اراضی، قیمت گذاری، بارگزاری اطلاعات از جمله اقدامات دیگر ما است.

وی گفت: امروز باید با مطالبات پیچیدگی های در اختیار قرار دادن زمین اطلاح شود زیرا باعث می شود که دیگر مردم به سراغ دلال ها نروند.

 

کد خبر 951624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha